طراحی حرفهای برای دنیای اینستاگرام برند شما
در دنیای رقابتی امروز، شبکههای اجتماعی نقش کلیدی در دیده شدن برند شما دارند. طراحیهای خلاقانه و جذاب، پیام شما را به گوش مخاطبان میرساند و تعامل بیشتری ایجاد میکند.
از طراحی لوگو و هویت بصری شروع میکنیم و مسیر را با خلق بنرهای تبلیغاتی، پستهای خلاق اینستاگرام، استوریها و کاورهای ویدئویی ادامه میدهیم، تا اطمینان حاصل کنیم هر جنبه از حضور آنلاین شما شیک و حرفهای است
بنر استوری
مشاوره بهبود صفحه اینستاگرام
بالاترین کیفیت
قالب های تک اسلایدی و چند اسلایدی
لباسی منحصر به فرد برای برند شما در شبکه های اجتماعی
با استفاده از سرویسهای طراحی ما، شما نه تنها جلوهای حرفهای به برند خود میبخشید، بلکه میتوانید تعامل مشتریانی که به دنبال آنها هستید را افزایش دهید
- افزایش ماندگاری برند
- تقویت هویت برند
- تمایز از رقبا
- افزایش تعامل با مشتریان
- پشتیبانی از اهداف بازاریابی
پلن های قیمت گذاری تولید محتوا گرافیکی اینستاگرام
حرفه ای
مناسب برای فروشگاه ها و کسب و کارهای کوچکپلن حرفه ای شامل موارد زیر است:
- ۲ پست اسلایدی در هفته (۸ در ماه)
- ۳ استوری در هفته (۱۲ در ماه)
- کاور ریلز (متناسب با نیاز شما)
- تعداد تغییر و بازنگری قالب ها : ۲
- طراحی کاور هایلایت حرفه ای
- مشاوره ظاهر پیج (بیو،نام و...)
- فایل Jpg و Png با کیفیت بالا
- رضایت ۱۰۰ درصدی
- طراحی بنر برای هایلایت ها
- استوری قیمت روزانه هر محصول
- طراحی بنر های مناسبتی
فوق حرفه ای
مخصوص شرکتها و موسساتی که قصد دارند در آینده کسب و کار خود را گسترش دهندپلن فوق حرفه ای شامل موارد زیر است:
- ۳ پست اسلایدی در هفته (۱۲ در ماه)
- ۴ استوری در هفته (۱۶ در ماه)
- کاور ریلز (متناسب با نیاز شما)
- تعداد تغییر و بازنگری قالب ها : ۳
- طراحی کاور هایلایت حرفه ای
- مشاوره ظاهر پیج (بیو،نام و...)
- فایل Jpg و Png با کیفیت بالا
- رضایت ۱۰۰ درصدی
- طراحی بنر برای هایلایت ها
- استوری قیمت روزانه هر محصول
- طراحی بنر های مناسبتی
VIP
پکیج مناسب شرکتها و موسساتی که قصد دارند برندی قدرتمند خلق کنندپلن VIP شامل موارد زیر است:
- ۴ پست اسلایدی در هفته (۱۶ در ماه)
- ۵ استوری در هفته (۲۰ در ماه)
- کاور ریلز (متناسب با نیاز شما)
- تعداد تغییر و بازنگری قالب ها : ۴
- طراحی کاور هایلایت حرفه ای
- مشاوره ظاهر پیج (بیو،نام و...)
- فایل Jpg و Png با کیفیت بالا
- رضایت ۱۰۰ درصدی
- طراحی بنر برای هایلایت ها
- استوری قیمت روزانه هر محصول
- طراحی بنر های مناسبتی
سوالات متداول شما
پروسه زمانی طراحی قالب چقدر هست؟
از زمانی که با هم به توافق برسیم تا اولین اتود خدمتتون ارسال بشه حدودا ۲ الی ۳ زمان میبره
تفاوت سرویس تولید محتوا و طراحی قالب
در سرویس تولید محتوا شما محتوا متنی رو برای ما ارسال میکنید یا نام کالا یا خدمت خودتون رو به ما میدید ما اون پست رو با اون محتوا براتون آماده میکنیم و خدمتتون میفرستیم اینو باید در نظر بگیرید که در طراحی پستها بنده به عنوان طراحی گرافیک نظارت خواهم داشت و بهترین خروجی رو خدمتتون ارسال میکنم
اما در سرویس طراحی قالب تنها قالب برای شما طراحی میشه و خدمتتون ارسال میشه و انجام کار تولید محتوا بر عهده خودتونه
رنگهای قالب را به چه صورت انتخاب می کنید؟
اگر از قبل برندتون رنگ سازمانی داشته باشه از همون رنگ استفاده می کنم اما اگر نداشته باشید نیاز دارید حتما به فکر برندینگ باشید ،برندینگ شامل یک لوگو حرفه ای ،رنگ سازمانی و … است که میتونید در این صفحه مشاهده کنید
اما اگر فکر می کنید نیازی به برندینگ ندارید میتونیم با رنگ دلخواه شما و یا پیشنهادی من کار رو جلو ببریم
آیا فایل لایه باز طرح رو بهم می دید؟
- بستگی به سرویس انتخابی شما داره اگر سرویس تولید محتوای اینستاگرام را انتخاب کنید بعد از دو ماه همکاری ، اگر درخواست کنید خدمتتون ارسال میشه اما اگر سرویس طراحی قالب اینستاگرام را انتخاب کنید فایلها پس از طراحی قالب و تایید شما براتون ارسال میشه که شامل موارد زیر است:
✓ خروجی لایه باز وکتور – ایلوستریتور (illustrator (Ai
✓خروجی فتوشاپ Photoshop (PSD)
چه اطلاعاتی برای سفارش و شروع طراحی محتوا و قالب نیازه ؟
همه اطلاعات در قالب یک گروه تلگرامی از شما پرسیده میشه و در طول فرایند طراحی و تولید محتوا کنارتون هستم
امکان طراحی اتودهای محتوا و قالب قبل از سفارش و پیش پرداخت هست؟
خیر، متاسفانه به این دلیل که برای هر سفارش ایده پردازی خاص خودش انجام میشود و ارزش واقعی طرح به ایده است، و ایده پردازی و مطالعه روی طرح محتوا و قالب نیازمند زمان و انرژی می باشد ،انجام این کار قبل از ثبت سفارش و پیش پرداخت شروع انجام پروژه طراحی محتوا و قالب امکان پذیر نیست.
اجازه بدید در مورد پروژه شما گفتگو کنیم
اگر هر سوالی دارید یا نیاز به کمک دارید، خیالتون راحت باشه من اینجام تا به شما کمک کنم، منتظر پیامتون هستم
- بالای ۶ سال سابقه در طراحی گرافیک
- طراح حرفه ای لوگو و هویت بصری برند
- طراح ست اداری
- طراح بستهبندی
اهمیت داشتن تولید محتوا و طراحی قالب پست اینستاگرام
برای اینکه اهمیت داشتن پیجی بی نقص بهتر در ذهن خوانندگان این مطلب جا بیفتد بهتر است حقایقی را درباره شبکه اجتماعی قدرتمند اینستاگرام با هم مرور کنیم:
- اینستاگرام با رقم خیره کننده ۱ میلیارد کاربر در جهان یکی از پرطرفدارترین و پرکاربردترین شبکه های اجتماعی در جهان است.
- حدودا ۲۵ میلیون کسب و کار و بیزینس کوچک و بزرگ در اینستاگرام مشغول فعالیت هستند که واقعا آماری در خور توجه است.
- ۳۳ درصد استوری های پربازدید متعلق به پیج های بیزینسی است
- ۲۰۰ میلیون کاربر اینستاگرام هر روز حداقل از یک پیج بیزینسی بازدید می کنند و ۸۰٪ از حساب ها حداقل یک یک پیج بیزینسی را در اینستاگرام دنبال می کنند.
- یکی از جالب ترین تحولات اخیر اینستاگرام، قابلیت برچسب گذاری محصولات درون پست ها بود. اینستاگرام با اعلام انتشار برچسب گذاری محصولات، فرصت های ارائه شده برای کسب و کارها را برجسته کرد.
- حدود ۶۰ درصد کاربران اینستاگرام در بازه سنی ۱۹ تا ۲۹ قرار دارند. یعنی عمده ترین مخاطبان اینستاگرام قشر تحصیلکرده و جوان است.
- ۷۰ درصد از علاقه مندان به خرید برای کشف محصول به اینستاگرام مراجعه می کنند.
تمامی این آمارها گواه بر این است که فضای رقابتی برای کسب و کارها در اینستاگرام بسیار شدید شده است. در نتیجه کسب و کارها برای اینکه بتوانند در این فضای شدید رقابتی بقا داشته باشند باید بهترین کیفیت بصری و محتوایی را به مخاطبان خود عرضه کنند. قالب پست اینستاگرام یکتا یکی از این ابزار حیاتی است که استفاده از آن برای پیج های بیزینسی الزامی است.
مزایای استفاده از قالب پست اینستاگرام
استفاده از قالب کاور اینستاگرام در پیج بیزینسی، به شما امکان می دهد تا بر رقیبان خود یک مزیت رقابتی مهم داشته باشید. استفاده از کاور پست اینستاگرام مزایای زیادی می تواند برای پیج شما داشته باشد:
- استفاده از قالب پست اینستاگرام باعث صرفه جویی در زمان می شود
طبق آماری که منتشر شده است، حدود ۳۰ درصد از بازاریابان به دلیل کمبود زمان نمی توانند فعالیت های بازاریابی خود را آنطور که مطابق میلشان است انجام دهند. در حوزه اینستاگرام استفاده از قالب پست اینستاگرام می تواند حلال این مشکل باشد.
با استفاده از کاور پست اینستاگرام دیگر نیازی نیست استوری و پست خود را از ابتدا طراحی کنید. این باعث می شود که وقت زیادی را صرف کارهای دیگر برای پیشرفت پیجتان کنید.
- استفاده از قالب پست اینستاگرام پایه های برندینگ کسب و کارتان را محکم می کند!
طبق آماری که منتشر شده، کسب و کارهایی که به استفاده از نماد های برند و لوگوی خود در پست ها و استوری های پیج رو آورده اند، تجربه رشد ۲۳ درصدی در درامد خود داشته اند. توصیه می شود از قالب پست اینستاگرامی که در آن از فونت، لوگو، رنگ و یا دیگر نمادهای برندتان قرار داده شده است استفاده کنید. این باعث می شود تا قالب پست شما در هر زمان که دیده شود مخاطب را به یاد برند شما بیندازد. استفاده از این تکنیک به شما در برندینگ کسب و کارتان بسیار کمک می کند.
- آگاهی از برند
با تطبیق رنگ های برند خود با کاور پست اینستاگرام، می توانید قدرت تشخیص برند تجاری خود را تا ۸۰ درصد افزایش دهید. وقتی بازدیدکنندگان رنگ برند شما را در اینستاگرام ببینند و به خاطر بسپارند، می توانند در سایر شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک یا یوتیوب نیز برند شما را به یاد بیاورند. هرچه بیشتر در ذهن مخاطبان خود ماندگار شوید، احتمال اینکه آن ها از شما خرید کنند بیشتر می شود.
- استفاده از قالب پست اینستاگرام از رای گیری و دیگر کارهای تعاملی در استوری کارآمد تر است
اشتباه نکنید، سوالات و اسلایدرها و شکلک ها جالب هستند. اما آنها یک اشکال بزرگ دارند و آن هم این است که جذب امکان جذب فالوور جدید با آن ها امکان پذیر نیست و فقط برای بالا بردن نرخ تعامل بین فالوور های فعلی پیج کارساز هستند. کاور پست اینستاگرام به شما امکان می دهد تا خلاقیت خود را به نمایش بگذارید و افراد واقعی را وادار کنید که از پیج شما بازدید کنند. شما می توانید تعامل با افرادی را که از قبل شما را دنبال می کنند افزایش داده و همزمان افراد جدیدی را به دست بیاورید.
- قالب پست اینستاگرام به شما کمک می کند تا مخاطب خود را بشناسید
وقتی مخاطبان پست ها شما را دیده و به اشتراک می گذارند، فقط افزایش بازدید از پیج شما نیست. این فرصتی است که شما می توانید مخاطبان خود را از نزدیک بشناسید! الگوهای اینستاگرام به شما کمک می کند درک کنید مخاطب شما چه چیزی را دوست دارد و چه چیزی را دوست ندارد. همچنین می توانید بر اساس نرخ تعامل هر پست یا استوری بدانید که کاربران از کدام نوع محتوای تولیدی شما استقبال بیشتری کرده اند.
قالب های پست و استوری اینستاگرام فقط ارائه بازخورد به صاحب پیج نیست. این فرصتی است که مخاطبان با صاحبان کسب و کار ارتباط بگیرند و از علایق و ترجیحات خود به صاحبان پیج سخن بگویند.
نکته مهم در انتخاب قالب پست اینستاگرام
کاور پست اینستاگرامی که انتخاب می کنید باید مطابق با پرسونای مخاطبان پیج شما باشد. برای مثال اگر شما صاحب پیج ورزشی هستید نمی توانید از تم های سیاه برای قالب خود استفاده کنید. و یا اگر پیجی انگیزشی هستید که سخنان و نقل قول بزرگان را انتشار می دهید نباید از رنگ های جیغ در طراحی خود استفاده کنید. زبان پیج شما و رسالت پیج شما در انتخاب قالب پست اینستاگرام مربوطه بسیار دخیل است پس باید با دقت رنگ ها را انتخاب کنید.
معرفی نرم افزارهای ساخت قالب پست اینستاگرام
برای کار با نرم افزارهای گرافیکی به برخی دانش فنی نیاز دارید. اگر تصمیم دارید الگوی پست اینستاگرام خود را طراحی کنید ، باید کاملاً با مفاهیم طراحی آشنا باشید. آشنایی با رنگ و کاربرد آن نکته مهم دیگری است که باید بدانید. با این وجود ، در اینجا برخی از برنامه ها و برنامه های مهم طراحی که بیشتر در ایران استفاده می شود وجود دارد:
- فتوشاپ
فتوشاپ محبوب ترین نرم افزار طراحی کارهای گرافیکی در بین طراحان در جهان است. این نرم افزار که محصول شرکت ادوب است، تقریبا تمام امکانات و ابزارهایی که یک طراح برای طراحی نیاز دارد را در اختیار دارد. فتوشاپ یکی از پرکاربردترین نرم افزار ها برای طراحی قالب پست اینستاگرام نیز می باشد و طراحان بیشتر از این نرم افزار استفاده می کنند.
- ایلوستریتور
ایلوستریتور دومین عضو خانواده ی گرافیکی ادوبی است که به لحاظ حرفه ای بودن به فتوشاپ شباهت زیادی دارد. بیشتر از ایلوستریتور برای طراحی وکتور، لوگو، تایپوگرافی و … استفاده می شود. تفاوت عمده فتوشاپ و ایلوستریتور در تصاویر وکتور و پیکسلی است. از این نرم افزار نیز برای طراحی کاور پست اینستاگرام زیاد استفاده می شود.
- افترافکت
بر خلاف دو نرم افزار قبلی، از افترافکت برای طراحی قالب های ویدئویی آماده در اینستاگرام استفاده می شود. پروژههای آماده افتر افکت به منظور سهولت و سرعت دادن به فرآیند تولید محتوای ویدیویی ساخته و پرداخته می شوند. این برنامه همچنین از خانواده قدرتمند Adobe است و استفاده از آن فراتر از ساخت قالب فیلم های ساده اینستاگرام است. تقریبا اکثر قالب های آماده ویدئویی اینستاگرام با استفاده از این نرم افزار ساخته می شوند.
اگر تصمیم دارید که صفحه اینستاگرام خود یا کسب کارتان را رونق ببخشید پس حتما باید به ظاهر آن اهمیت بدهید. من اینجام تا کمکتون کنم با من تماس بگیرید