کارفرما
محمد جواد علی نیا
حوزه کاری:
طراحی گرافیک و لوگو در زمینه ارز های دیجیتال
لوکیشن کارفرما
گیلان
منتشر شده
دی ماه ۱۴۰۱
هویت بصری برند LOGOCRYPTO
لوگوی برند “لوگو کریپتو” نمادی انتزاعی است که با استفاده از چهار شش ضلعی – که هر کدام نمادی از بلاکهای یک زنجیره بلاکچین هستند – ساخته شده است.
این شکلهای هندسی در هم تنیده، معماری غیرمرکزی و امنیت این تکنولوژی انقلابی را تداعی کرده و نشان دهندهی یکپارچگی و قدرت شبکههای توزیع شدهای هستند که اساس ارزهای دیجیتال و دی ای او ها را تشکیل میدهند. رنگهای کاربرد شده در لوگو، به گونهای برگزیده شدهاند تا هم خوانی آنها با ارزشهای دنیای کریپتو مانند شفافیت، دیجیتالیزاسیون و نوآوری را مجسم سازند و هم بازتاب دهندهی فضای تکنولوژیک و مدرن باشند.
این رنگها همچنین حضور پویای “لوگو کریپتو” را در صنعت پرسرعت و پیشرفتهی ارزهای دیجیتال برجسته میکنند و بیانگر تعهد این برند به پذیرش و رواج پرداخت با ارزهای دیجیتال است.