هویت بصری برند
کارفرما:
جناب معظمی
حوزه کاری:
طلا و جواهر
لوکیشن کارفرما:
تهران – ایران
منتشر شده:
اردیبهشت ماه ۱۴۰۰
طراحی لوگو و هویت بصری برند مِهربُد
این لوگو، با تلفیق هنرمندانه حرف اول نام برند “M” و المان گردنبندی ظریف و شیک، تجسمی از اصالت، ظرافت و کیفیتی مثالزدنی در دنیای جواهرات است.
فرم لباس مجلسی در طراحی، حس تجمل و زیبایی را به طرح القا میکند و آن را به گزینهای ایدهآل برای مخاطبان خاص و شیکپسند می کند.
خطوط صاف و هندسی در کنار زوایای ظریف، حسی از مدرن بودن و دقت را به نمایش میگذارند.
درخشش رنگ قرمزِ خاص در این نماد، شور و اشتیاق به همراه ارزش و اصالت برند را به زیبایی هر چه تمامتر به تصویر میکشد .
اسکچ و اجرا
پالت رنگی
سایر نمونه کار های طراحی شده
مزایای داشتن برندینگ قوی :
- ارتقا فروش: یک لوگوی جذاب و به یاد ماندنی میتواند به شما کمک کند تا مشتریان بیشتری را جذب کنید و فروش خود را افزایش دهید.
- افزایش وفاداری به برند: برندینگ قوی به شما کمک میکند تا با مشتریان خود ارتباط عاطفی برقرار کنید و آنها را به مشتریان وفادار تبدیل کنید.
- جذب سرمایه گذار: یک برند قوی میتواند به شما کمک کند تا اعتماد سرمایه گذاران را جلب کنید و سرمایه مورد نیاز برای رشد کسب و کار خود را جذب کنید.
اگر به دنبال موفقیت در کسب و کار خود هستید، به شما توصیه میکنیم که در طراحی برندینگ خود سرمایه گذاری کنید.
اینچنین سرمایه گذاری نه تنها در کوتاه مدت، بلکه در بلندمدت نیز به نفع شما خواهد بود.